caperers زندگی خانواده رانندگی خانواده

caperers: زندگی خانواده رانندگی خانواده رانندگی شخصیت شناسی سرگرمی فال

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری تاثیر پایین آگهی‌های تلویزیونی با رویکرد فرهنگی بر مخاطبان

    پژوهشی که به تازگی راجع به شناسایی شاخص‌های تبلیغات در حوزه دیداری و شنیداری در کشور انجام شده است هست، نشان می‌دهد آگهی تلویزیونی با رویکرد فرهنگی، کمترین تاثی

    تاثیر پایین آگهی‌های تلویزیونی با رویکرد فرهنگی بر مخاطبان

    تاثیر پایین آگهی های تلویزیونی با رویکرد فرهنگی بر مخاطبان

    عبارات مهم : مخاطب

    پژوهشی که به تازگی راجع به شناسایی شاخص های تبلیغات در حوزه دیداری و شنیداری در کشور انجام شده است هست، نشان می دهد آگهی تلویزیونی با رویکرد فرهنگی، کمترین تاثیر را در مخاطب دارد.

    به گزارش مهر، پژوهشی که به تازگی راجع به شناسایی شاخص های تبلیغات در حوزه دیداری و شنیداری در کشور انجام شده است هست، به یافته های جالبی راجع به میزان تاثیرگذاری تبلیغات بر مخاطبان رسیده است.

    بر اساس این پژوهش که به وسیله «بهناز سیکارچی» دانش آموخته علوم ارتباطات اجتماعی انجام شده است و آخر نامه مقطع کارشناسی ارشد او در دانشگاه آزاد اسلامی پایتخت کشور عزیزمان ایران شرق هست، آگهی تلویزیونی با رویکرد فرهنگی، از نظر تاثیرگذاری بر مخاطب در پایین ترین سطح واقع شده است است و آگهی تلویزیونی با رویکرد انیمیشن هم با کسب اولویت نخست، موثرترین سبک تبلیغی قلمداد می آید.

    بهناز سیکارچی در این باره به خبرنگار مهر گفت: امروزه ما با تبلیغات محیطی و بنرها و بیلبوردهای تبلیغاتی که معمولاً در بزرگراه ها راه اندازی می شود، بسیار سر و کار داریم و اینکه بر چه اساس به بعضی از موارد این تبلیغات، کُد اکران داده می شود و به بعضی داده نمی شود و اساساً قوانین و مقررات در این زمینه، چگونه هست، موضوعی بود که من را مجاب به انجام این تحقیق کرد.

    تاثیر پایین آگهی‌های تلویزیونی با رویکرد فرهنگی بر مخاطبان

    در تبلیغات تلویزیونی ایران، انیمیشن بیشترین و فیلم های آموزشی کمترین میزان تأثیر را بر مخاطب دارند

    وی با اشاره به ۸ مدل تبلیغات تجاری مشمول بر فیلم تبلیغاتی، فیلم سینمایی، آنونس، پاکدست، آگهی تلویزیونی (فرهنگی)، آگهی تلویزیونی (آموزشی)، آگهی تلویزیونی (رئال) و آگهی تلویزیونی (انیمیشن)، گفت: در این تحقیق، ابعاد مبتنی بر مدل های یادشده تجزیه و تحلیل، و تاثیر هر یک بر تبلیغات رادیویی و تلویزیونی مورد آزمون قرار گرفت.

    این دانش آموخته علوم ارتباطات اجتماعی افزود: در نهایت مشخص شد آگهی با رویکرد رئال، انیمیشن، آگهی تلویزیونی با رویکرد آموزشی، آنونس، فیلم سینمایی و فیلم تبلیغاتی جزء شاخص های موثر بر تبلیغات دیداری و شنیداری هستند و هر یک به تنهایی بر تبلیغات دیداری و شنیداری تاثیر دارند.

    همچنین به گفته این پژوهشگر حوزه ارتباطات، پادکست و آگهی تلویزیونی با رویکرد فرهنگی (هر یک به تنهایی) بر تبلیغات تاثیر ندارند و این پژوهش نشان داد که انیمیشن نخستین رتبه را به خود تخصیص داده شده است داده است.

    سیکارچی سپس به بیان بعضی از نتیجه های این تحقیق پرداخت و یادآور شد: نتیجه های این پژوهش نشان می دهد که انیمیشن نسبت به سایر متغیرهای مورد بررسی، دارای بیشترین تأثیر و فیلم های آموزشی نسبت به سایر متغیرهای مورد بررسی، کمترین میزان تأثیر را در مخاطب دارند.

    پژوهشی که به تازگی راجع به شناسایی شاخص‌های تبلیغات در حوزه دیداری و شنیداری در کشور انجام شده است هست، نشان می‌دهد آگهی تلویزیونی با رویکرد فرهنگی، کمترین تاثی

    واژه های کلیدی: مخاطب | آموزشی | انیمیشن | تبلیغات | انیمیشن | تبلیغات | تاثیرگذاری | اخبار فرهنگی و هنری

    تاثیر پایین آگهی‌های تلویزیونی با رویکرد فرهنگی بر مخاطبان

    تاثیر پایین آگهی‌های تلویزیونی با رویکرد فرهنگی بر مخاطبان


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار