caperers زندگی خانواده رانندگی خانواده

caperers: زندگی خانواده رانندگی خانواده رانندگی شخصیت شناسی سرگرمی فال

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی انحصار صداوسیما شکسته/ با وجود فعالیت فضاهای مجازی و ماهواره مردم قدرت گزینش دارند ، وزیر کشور

    در حال حاضر عرصه انحصار واقعا شکسته شده است است و با وجود فعالیت فضاهای مجازی و ماهواره مردم قدرت گزینش دارند. 

    انحصار صداوسیما شکسته/ با وجود فعالیت فضاهای مجازی و ماهواره مردم قدرت گزینش دارند ، وزیر کشور

    وزیر کشور: انحصار صداوسیما شکسته/ با وجود فعالیت فضاهای مجازی و ماهواره مردم قدرت گزینش دارند

    عبارات مهم : فرهنگ

    در حال حاضر عرصه انحصار واقعا شکسته شده است است و با وجود فعالیت فضاهای مجازی و ماهواره مردم قدرت گزینش دارند.

    وزیر کشور گفت: انتظارات و توقعات از صدا و سیما اوج است که توقعاتی بحق هست؛ چراکه صدا و سیما جامعیت و فراگیری بالایی دارد.

    به گزارش ایرنا عبدالرضا رحمانی فضلی روز یکشنبه در یکصد و هشتمین جلسه شورای اجتماعی کشور با عنوان بررسی نقش صدا و سیما و تلویزیون در کم کردن آسیب های اجتماعی افزود: در حوزه شبکه های بین المللی در بخش سرگرمی، به علت محدودیت های ارزشی و باوری، توانایی مسابقه نداریم، ولی در حوزه اثربخشی می توانیم در این حوزه مسابقه داشته باشیم.

    انحصار صداوسیما شکسته/ با وجود فعالیت فضاهای مجازی و ماهواره مردم قدرت گزینش دارند ، وزیر کشور

    وی در مورد اینکه مطرح می شود کار صدا و سیما دارای انحصار هست، گفت: در حال حاضر عرصه انحصار واقعا شکسته شده است است و با وجود فعالیت فضاهای مجازی و ماهواره مردم قدرت گزینش دارند. کارها باید به گونه ای انجام شود که روندی واحد در همه امور صدا و سیما جاری باشد و در طی وقت این روند واحد دیده شود و استمرار داشته باشد تا موجب جریان سازی شود.

    وزیر کشور ادامه داد: صدا و سیما و به خاص تلویزیون باید نمایان شدن گاه الگوهای برجسته باشند؛ به عنوان نمونه در زمینه پیوندهای اجتماعی و فرهنگی در صدا و سیما کار شده است است ولی دستگاه های دیگر نیز در این خصوص باید به صورت طبقاتی همکاری هایی در مورد پیوست های اجتماعی و فرهنگی داشته باشند و به صدا و سیما ارائه دهند.

    در حال حاضر عرصه انحصار واقعا شکسته شده است است و با وجود فعالیت فضاهای مجازی و ماهواره مردم قدرت گزینش دارند. 

    رحمانی فضلی در مورد اولویت بندی مخاطبان و برنامه ها در صدا و سیما نیز گفت: این طبقه بندی ها در برنامه ها و مخاطب شناسی صدا و سیما باید زیاد رعایت شود و آگاهی بخشی در بسیاری از برنامه ها می تواند موثرتر واقع شود. همچنین مورد نیاز است دستگاه های متفاوت در تولید برنامه های آگاهی بخش همکاری موثرتری داشته باشند.

    وزیر کشور در خصوص اینترنت و فعالیت های آن اظهار داشت: در حال حاضر اینترنت به عنوان یک واقعیت وارد زندگی مردم شده است است و باید نوع تعامل خود را در این فضا روشن کنیم. اگر کسی از مجازی استفاده می کند، به این معنا نیست که با صدا و سیما قهر هست، این نیاز تنوع طلبی انسان است که به اینگونه به آن پاسخ می دهد.

    وزیر کشور ادامه داد: در جامعه ما مناسبت های فرهنگی مانند هفتم آبان به عنوان نمادی از کوروش که از سال های قبل هم با آن مواجه بودیم مطرح می شود که در این خصوص با مسائلی مواجه می شویم که گاهی موجب رنجش مردم می شود.

    انحصار صداوسیما شکسته/ با وجود فعالیت فضاهای مجازی و ماهواره مردم قدرت گزینش دارند ، وزیر کشور

    وی با اشاره به اینکه هشت میلیون مخاطب در حوزه اینترنت وجود دارند، گفت: باید اینگونه پرسشها فرهنگی نیز مورد توجه قرار گیرند.

    همکاری بین بخش های فرهنگی کشور مناسب است

    در حال حاضر عرصه انحصار واقعا شکسته شده است است و با وجود فعالیت فضاهای مجازی و ماهواره مردم قدرت گزینش دارند. 

    وزیر کشور در حاشیه یکصد و هشتمین جلسه شورای اجتماعی کشور در جمع خبرنگاران نیز گفت: سیاست ها، نشانه گذاری ها و مجموع اقداماتی که انجام شده است هست، نشان می دهد در بخش های فرهنگی به خصوص رسانه ای یک اشتراک معنا، درک دقیق موضوع، همکاری و هماهنگی خوبی بین بخش های متفاوت کشور شکل گرفته است.

    وی ادامه داد: برنامه هایی در جلسه شورای اجتماعی ارایه شد که نشان می دهد طی یک سال گذشته هم در حوزه سینما و هم در حوزه صداوسیما با نشانه گذاری های انجام شده، تطبیق می دهد و این امر می تواند جهت ما نویدبخش باشد که در عرصه آموزش آگاهی بخشی و ساختن فرهنگ در جامعه بتوانیم از ظرفیت رسانه ای استفاده بهتری داشته باشیم.

    انحصار صداوسیما شکسته/ با وجود فعالیت فضاهای مجازی و ماهواره مردم قدرت گزینش دارند ، وزیر کشور

    رحمانی فضلی افزود: البته مورد نیاز است در این عنوان هم به عنوان یک عنوان اجتماعی مردم مستقیما درگیر شوند و به صحنه بیایند. همچنین استفاده از اینترنت و ظرفیت های اینترنت در این زمینه مطرح است.

    وی گفت: امیدواریم با پیگیری های مستمر، پیوست فرهنگی اجتماعی مشمول بر اهداف و سیاست ها تنظیم شود و پیگیرها، هماهنگی ها و همکاری های مورد نیاز صورت گیرد تا بتوانیم نتیجه های مثبتی به دست آوریم.

    رسانه ملی حامی نظام و دولت است

    عبدالعلی علی عسگری مدیر شرکت صدا و سیما گفت: رسانه ملی حامی نظام و دولت است و با جدیت کار می کند و اینطور نیست که گفته شود اعتمادها را کم می کند.

    وی افزود: گفته می شود به علت اینکه بعضی از پرسشها مردم در صدا و سیما مطرح نمی شود، مردم به دنبال شبکه های خارجی می روند و این طور وانمود می شود که واقعیت ها در صدا و سیما مطرح نمی شود؛ این درحالی است که تلاش می کنیم طوری نظر های مردم مطرح شود که واقعیت ها نیز گفته شود .

    رئیس صدا و سیما در مورد اینکه می گویند صدا و سیما افت کرده هست، نیز گفت: در حال حاضر صدا و سیما بالای ۸۰ درصد از مخاطبان را به خود تخصیص داده شده است داده است و این در حالی است که اینترنت ۲۰ درصد از مخاطبان را جذب کرده است.

    وی تأکید کرد: در توازن افکار عمومی تمام تلاش خود را به کار می بریم و جهت حفظ نظام و دولت تلاش می کنیم. در مباحث اجتماعی و همچنین کم کردن آسیب های اجتماعی ما جنبه های مثبت را در نظر می گیریم و در برنامه های خود آن را لحاظ می کنیم.

    برنامه های صداوسیما در جهت حفظ هویت و فرهنگ ملی است

    علی عسکری در حاشیه جلسه شورای اجتماعی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که نقش صداوسیما در مباحث اجتماعی چیست، گفت: رسانه ملی در ساماندهی مباحث اجتماعی نقش قابل توجهی دارد که در این جلسه مورد تاکید واقع شد و با توجه به نظر مقام معظم رهبری مبنی بر تمرکز زیاد روی اصلاح اوضاع اجتماعی و تلاش جهت کم کردن آسیب اجتماعی، این جلسه برگزار شد.

    وی ادامه داد: شرکت صداوسیما در زمینه مباحث اجتماعی مطالعات و تحقیقات گسترده ای دارد و این مطالعات دست مایه برنامه سازی های متعدد در همه زمینه های فیلم، سریال، سرگرمی و برنامه های گفت وگو محور شده است است.

    رئیس شرکت صداوسیما افزود: در این باره هم با توجه به حجم انبوه رسانه های بیگانه که تخریب کننده فرهنگ و هویت ملی ما هستند، صداوسیما جهت حفظ هویت و فرهنگ ملی کشور عزیزمان ایران و فرهنگ عمومی جامعه تلاش می کند.

    وی تصریح کرد: در این راستا در این جلسه بحث هایی مطرح و گزارش هایی به وسیله وزارت ارشاد و صداوسیما ارایه شد که امیدواریم نتیجه های این جلسات جهت ارتقای فعالیت های شرکت موثر باشد.

    علی عسکری در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر نقش صداوسیما بر تقویت روحیه خودباوری در اجتماع گفت: هر قدر هویت یک ملت نیرومند تر، مستحکم تر وغنی تر باشد، تاب آوری آن در قبال هجمه های فرهنگی زیاد می شود؛ از این رو، جهت زیاد کردن هویت ملی و فرهنگ عمومی جامعه تلاش می کنیم و در این باره هم گام های خوبی برداشته شده است است.

    وی اظهار داشت: جلسات مطالعات و هم اندیشی ها و مبادلات فکری انجام شده است حکم می کند که در تمام عرصه های متفاوت رسانه در تلویزیون و رادیو و در رسانه های استانی در حوزه برنامه سازی سیاسی، اجتماعی و اقتصادی بتوانیم کارهای عمیق تر و گسترده تری انجام دهیم.

    علی عسکری تصریح کرد: مباحث اجتماعی تنها به خود مباحث اجتماعی باز نمی گردد و در واقع نوعی بازتاب مباحث اقتصادی و سیاسی در تمام جنبه های جامعه است و در مطالعات و تحقیقاتی که در حوزه تحقیقاتی صداو سیما انجام شده، روابط علت و معلولی پدیده های اجتماعی مطالعه می شود که دست مایه ای جهت برنامه سازی های عمیق و هنرمندانه در این حوزه است.

    واژه های کلیدی: فرهنگ | برنامه | رسانه ای | رسانه ها | اینترنت | صداوسیما | رسانه ملی | آسیب های اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار